Koszty produkcji stojaków reklamowych

W dzisiejszym świecie nie uda nam się sprzedać praktycznie jakiejkolwiek usługi czy produktu, jeśli ich odpowiednio wcześniej nie zareklamujemy. Jak to zrobić? Jaką strategię reklamową obrać?


Stojaki reklamowe – wiele rodzajów, różne możliwości

Warto zainteresować się stojakami reklamowymi. Dlaczego? Przede wszystkim nazwa ta obejmuje wiele przeróżnych rodzajów reklamy. Tutaj praktycznie każda firma znajdzie środek ekspresji idealny dla siebie – bez względu na to, czy będzie to ogromna korporacja czy mały, dopiero rozwijający się biznes. W jednym z poprzednich wpisów pisaliśmy o rodzajach stojaków reklamowych, dzisiaj tym, ile kosztują stojaki reklamowe.

Ile kosztują stojaki reklamowe?

Jak zaś kształtują się ceny poszczególnych rodzajów stojaków? Poniżej zostaną opisane najczęściej spotykane stojaki i ich orientacyjne ceny. Warto jednak wspomnieć na początku, że przede wszystkim cena będzie zależała od rozmiaru stojaka, materiału oraz firmy, którą zatrudnimy. Co więcej – ceny mogą być różne w poszczególnych miastach.

1) Potykacz (a-board) 

To słynne stojaki w kształcie litery A. Wykonane z PCV kosztują zazwyczaj około 120 – 250 zł w zależności od rozmiaru oraz tego, czy druk jest dwustronny. Drewniane stojaki i te w formie tablicy kredowej są zazwyczaj tańsze i ich koszt da się zamknąć w 100 zł.

2) Roll- up 

Idealne na konferencje, targi i przeróżne spotkania. W zależności od rozmiaru, wagi, jakości systemu zwijającego i kilku innych czynników ceny takiego stojaka wahają się od 140 do 500 zł.

3) Stojaki ladowe

Małe kosztują zaledwie kilkadziesiąt złotych. Jeśli jednak zależy nam na zajęciu całej przestrzeni wokół lady to cena urośnie nawet do 700 zł.

4) Podajniki grawitacyjne

Ich koszt to około 50 – 400 zł. Ponownie – wszystko zależy od pojemności i wielkości.

5) Ekspozytory wiszące

Ich cena waha się zazwyczaj od kilkudziesięciu złotych, jeśli chcemy zawiesić tylko taki stojak na mała ilość produktów lub jedną gazetę do nawet 300 zł jeśli zależy nam na większej ekspozycji.

6) Standy multimedialne

Taka forma reklamy jest praktycznie najdroższa. W zależności od ilości przeróżnych efektów specjalnych cena będzie się wahała od 500 zł do ponad tysiąca.