Rodzaje stojaków reklamowych

Reklama jest dźwignią handlu. Takie zdanie zupełnie już nikogo nie dziwi, ponieważ każdy z nas świetnie wie już, że je to po prostu prawda. Jeśli chcemy wypromować cokolwiek – produkt czy usługę, zdecydowanie trzeba go najpierw skutecznie zareklamować.

Stojąca reklama – czy skuteczny środek?

Lecz właśnie – pojawia się podstawowe pytanie, jaki sposób reklamy będzie najlepszy? Najlepiej jest stosować kilka różnych strategii, jednakże na reklamę w telewizji czy w radio mogą sobie pozwolić jedynie bogatsze firmy. Istnieje jednak znakomity środek, którego nie powinny bagatelizować zarówno ogromne koncerny jak i dopiero co rozwijające się biznesy. Są to stojaki reklamowe. W zależności od przyjętej definicji różne rodzaje sprzętów zalicza się do stojaków. Poniżej zostaną przedstawione najczęstsze rodzaje.

1) Potykacz (a-board)

Ten stojak reklamowy przypomina literę A. Doskonale sprawdza się w sklepach czy w restauracjach, jeśli chcemy pokazać dzisiejszą ofertę. Może być różnych rozmiarów najczęściej wykonany jest z PCV, choć ostatnio coraz częściej spotyka się potykacze drewniane lub będące tablicą kredową.

2) Roll- up

Ta forma stojaków doskonale sprawdza się podczas różnych konferencji, spotkań, targów czy meetingów . Dobrze wygląda także w sklepie, jeśli chcemy zaprezentować nowy produkt. Łatwo można go przewieźć, ponieważ wtedy zwija się go w kasetkę.

3) Stojaki ladowe

Często różne firmy inwestują także w stojaki ladowe. Jak sama nazwa wskazuje, znajdują się one tuż obok kasy w sklepie. Idealnie nadają się do promocji małych akcesoriów.

4) Podajniki grawitacyjne

Każdy z nas z pewnością widział coś podobnego w sklepie. Tutaj artykuły spożywcze „wylatują” pod wpływem siły grawitacji. Takie stojaki doskonale nadają się na napoje.

5) Ekspozytory wiszące

Można je opisać jako wiszące druciane półeczki, często wzbogacone o tabliczki z nazwą firmy. Świetnie nadają się do eksponowania pocztówek, kartek, gazet czy innych lekkich artykułów papierniczych.

6) Standy multimedialne

Ta forma stojaków przeznaczona jest zdecydowanie do eksponowania naszych najbardziej wartościowych produktów. Efekty specjalne, obroty, podświetlenia – to wszystko przyciąga uwagę klienta.