Życie w zgodzie z naturą oraz dbanie o ekologię staje się dla konsumentów coraz ważniejsze. Coraz więcej osób sukcesywnie zmienia swoje nawyki dotyczące segregacji śmieci i ilości zużywania plastiku. Niektórzy klienci świadomie rezygnują z toreb plastikowych. Staje się również tak, że przestają kupować w sklepach, które w dalszym ciągu nie wprowadzają zmian związanych z dbaniem o naszą Planetę. Dobry wizerunek firmy wymaga wprowadzenia nowych rozwiązań, poczynając od toreb.
Do wyboru mamy wiele rodzajów toreb ekologicznych, które poza funkcjonalnością są też doskonałym nośnikiem reklamy. Są nimi między innymi torby bawełniane z nadrukiem oraz torby papierowe z nadrukiem. To, na które się zdecydujemy powinno zależeć od potrzeb firmy.
Torby papierowe z nadrukiem
Ich główne zalety to:
- Ekologiczność – są w pełni biodegradowalne i można je przetwarzać na makulaturę
- Uniwersalność – doskonale sprawdzają się jako opakowania na produkty odzieżowe, spożywcze oraz wiele innych
- Niska cena – torby papierowe z nadrukiem są, w porównaniu do toreb z innego materiału, dużo tańsze
- Ciekawy wygląd – dzięki nadrukowaniu ciekawych grafik oraz treści na torbie możemy stworzyć ciekawy projekt, który przyciągnie wzrok innych odbiorców
Torby papierowe z nadrukiem świetnie sprawdzają się jako opakowania na zakupione produkty. Nie są one tak wytrzymałe jak na przykład torby bawełniane czy z siatki mesh. Jednak są na tyle solidne, aby można z nich korzystać jeszcze wiele razy po zakupach do przenoszenia ubrań, książek lub jedzenia.
Torby bawełniane z nadrukiem
Ich główne zalety to:
- Trwałość – torby bawełniane posłużą przez wiele lat
- Uniwersalność – tego typu torba doskonale sprawdzi się podczas zakupów, wycieczek lub pracy
- Wytrzymałość – można w niej przenosić zdecydowanie cięższe rzeczy niż w torbie papierowej
- Łatwa do utrzymania w czystości – bez problemu torby bawełniane z nadrukiem można prać w pralce
Torby bawełniane z nadrukiem są doskonałym nośnikiem reklamy. Nadrukowane na nich treści doskonale się prezentują, dzięki czemu wzbudzają zainteresowanie odbiorców. Dzięki swojej uniwersalności możemy je przekazywać jako upominek do zakupów, ale równie świetnie sprawdzą się jako opakowanie na inne gadżety reklamowe, materiały podczas szkoleń i konferencji. Ich jedyną wadą jest cena, która jest znacznie wyższa od ceny toreb papierowych lub plastikowych.
Torby reklamowe to doskonałe rozwiązanie dla każdej firmy. Niezależnie z czego są wykonane łączy je uniwersalność, funkcjonalność oraz fakt, że świetnie się sprawdzają jako ciekawy nośnik reklamy. Ciekawie zaprojektowane zapadną w pamięć odbiorców i zapewnią naszej firmie pozytywną opinię.