Reklama outdoorowa to, jak mówi angielska nazwa, wszelkie formy reklamy, które umieszczane są „poza domem”, na zewnątrz. Zwykle wielkoformatowe, przyjmujące postać ogromnych plakatów czy banerów mają ściągnąć wzrok przechodniów i zachęcić ich do skorzystania z usług naszej firmy. Używane nośniki są naprawdę różne, od citylight, po klasyczny billboard. Jedną z najskuteczniejszych form reklamy outdoorowej są płyty STADUR. Co to takiego i jak wykorzystuje się je w promocji?
Czym są płyty STADUR?
STADUR to materiał zbudowany na zasadzie kanapki: w środku znajduje się sztywna, twarda pianka XPS, która z góry i z dołu pokryta jest tworzywem sztucznym. Możliwy jest wybór zawartości pianki: klient ma do dyspozycji PCV spienione, PCV twarde oraz poliolefiny. Te różnią się od siebie właściwościami – zwłaszcza twardością.
Płyty STADUR mają znakomitą dźwiękochłonność i doskonale izolują ciepło. Świetnie sprawdzają się w różnych warunkach atmosferycznych – są odporne na działanie wilgoci, nie niszczą się pod wpływem działania słońca, nie łamią się i nie kruszą.
Jakie jest zastosowanie płyt STADUR?
Płyty STADUR wykorzystywane są różnym celu, często służą na przykład jako wypełnienie drzwi w mieszkaniu. Głównym ich zastosowaniem pozostaje jednak budowa stoisk targowych oraz reklama – idealnie sprawdzają się w tym celu, ponieważ są niedrogie, a odporne na niesprzyjające warunki meteorologiczne. Wystawione na działanie wiatru, słońca czy deszczu nie zniszczą się i będą dalej pełnić swoją rolę.
Płyty STADUR a reklama outdoorowa
Płyty STADUR z powodzeniem wykorzystywane są w wielkoformatowej reklamie zewnętrznej. Tworzy się z nich billboardy, tablice ogłoszeniowe, potykacze czy nawet stoiska sprzedaży. Stać na nie już drobnego przedsiębiorcę, ponieważ są niedrogie w porównaniu z innymi środkami reklamy outdoorowej. Wystarczy wykonać projekt reklamy i przesłać go do firmy, która zajmie się wydrukiem na wcześniej wybranej płycie STADUR. Spersonalizowana reklama zewnętrzna będzie wykonana szybko i za niewielką cenę.