Folia samochodowa to jedna z najczęściej wykorzystywanych form reklamy przez firmy, które posiadają auta firmowe. Wykorzystują ją zarówno małe firmy, jak i duże korporacje, które zapewniają swoim pracownikom auta firmowe. Folia przylepna samochodowa w szybki i łatwy sposób zmieni auto w kolejny element budowania jednolitej identyfikacji marki i dodatkowo zapewni firmie reklamę, która dotrze do szerokiego grona odbiorców.
Do oklejenia jakich pojazdów możemy wykorzystać folie samochodowe
- Auta dla pracowników – wiele przedsiębiorstw oraz korporacji zapewnia swoim pracownikom auta firmowe. Przede wszystkim tyczy się to pracowników, którzy pracują w terenie. Dzięki takim działaniom jednocześnie zapewniając pracownikowi odpowiednie warunki pracy zapewniamy firmie doskonały nośnik reklamy
- Auta do dostawy jedzenia – przy obecnej sytuacji związanej z pandemią wyjątkowo popularne stało się zamawianie jedzenia do domu lub biura. Oklejając auto dostawcy możemy dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, a tym samym zwiększymy ilość zamówień
- Auta do dostawy produktów – folie samochodowe są bardzo często wykorzystywane do oklejenia aut dostawczych
- Busy przewożące pracowników – wiele firm budowlanych każdego dnia zapewnia dojazd swoim pracownikom na budowę. Oklejenie auta doskonale wpłynie na wygląd busa oraz zapewni firmie ciekawą formę reklamy.
Projektowanie folii samochodowej nie jest takie łatwe jakby mogło się wydawać. Auta posiadają różne wymiary, kształty oraz kolory dlatego projekt powinien być idealnie dopasowany do modeli, które posiadamy w naszej flocie.
Folia samochodowa – na co należy zwrócić uwagę podczas projektowania
- Wybór rodzaju folii – rodzaj folii musimy dobrać do rodzaju auta oraz powierzchni, która ma być oklejona, rodzaju krycia oraz kształtu projektu
- Dobór koloru – kolor powinien być tak dobrany, aby nie zlewać się z kolorem auta
- Uwzględnienie elementów utrudniających montaż – podczas projektowania należy wziąć pod uwagę budowę auta oraz elementy takie jak lusterka, anteny czy wlew do baku
- Przygotowanie treści – nawet na większych autach lub busach powierzchnia reklamy jest niewielka. Warto zdecydować się na ciekawe hasło reklamowe oraz dane kontaktowe
- Dobór wielkości – wielkość projektu powinna być idealnie dobrana do modelu auta oraz miejsca gdzie ma zostać umieszczona
Reklama na samochodzie jest jedną z lepszych form promocji firmy. Doskonale przyciąga wzrok przechodniów oraz innych kierowców. Folia samoprzylepna samochodowa najlepiej sprawdza się na autach firmowych, ponieważ przemieszczają się one często po dużym terenie, docierając do dużej ilości odbiorców. Ciekawie zaprojektowana i przygotowana folia samochodowa zapewni naszej firmie doskonałą reklamę.