Dlaczego warto zainwestować w roll-upy?

Skuteczność działań marketingowych zależy przede wszystkim od odpowiedniego doboru materiałów reklamowych. Dodatkowo ważne jest, aby wybrana forma była na tyle ciekawa, aby przyciągnąć wzrok osób z różnych grup społecznych. Taką formą reklamy są rollupy. 

 

Rollupy – czym są i jakie mają zalety

 

Rollupy to nić innego jak stojaki reklamowe. Składają się one ze specjalnej kasety z systemem rolującym, stelaża oraz mechanizmu, na którym umieszczony jest materiał z nadrukowaną reklamą. Wybór treści zależy od potrzeb reklamodawcy. Druk rollupów daje obecnie możliwość umieszczenia na materiale dowolnego projektu, dlatego mamy nieograniczone możliwości dotarcia do potencjalnych klientów lub partnerów biznesowych. 

 

Główne zalety rollupów to:

 

  • Efektowna forma reklamy
  • Szybki montaż oraz możliwość łatwej zmiany miejsca ustawienia
  • Trwałość i odporność na uszkodzenia
  • Wielosezonowość – zestaw montażowy wystarczy raz kupić, a następnie możemy zmieniać tylko materiał z nadrukowaną reklamą

 

Jak można wykorzystać rollupy reklamowe

 

Rollupy można wykorzystać na wiele sposób. Najbardziej doceniane są przez firmy, które chcą bezpośrednio dotrzeć do potencjalnych klientów. Tego typu reklamę możemy ustawić przed wejściem do sklepu lub wewnątrz pomieszczenia. Doskonale będą się również prezentowały jako element wystroju stanowiska na targach branżowych oraz w biurze. Druk rollupów sprawia, że kolory na materiale są wyjątkowo intensywne, dlatego dobrze przygotowany projekt przyciągnie wzrok każdego odbiorcy.

 

Druk rollupów – o czym należy pamiętać przygotowując projekt

 

Najważniejsze, aby pamiętać o tym, że projekt musi być przygotowany w sposób jasny i czytelny. Powinien zawierać wszystkie niezbędne informacje. Należy pamiętać aby treści nie było zbyt dużo. Dodatkowo powinniśmy zadbać o ciekawą grafikę. Całość musi być tak zaprojektowana, aby dobrze się prezentowała nawet z pewnej odległości. Najlepiej jeżeli kolorystyka będzie spójna z barwami związanymi z wizerunkiem marki. 

 

W działaniach promocyjnych ważne jest to, aby przekaz przyciągał wzrok odbiorców i żeby jak najlepiej zapadł w ich pamięć. Rollupy charakteryzują się nowoczesnym wyglądem, dlatego nie można przejść obok niego obojętnie. Najważniejsze, aby odpowiednio dobrać treści i zaprezentować je w ciekawy sposób.