Teczki ofertowe

Co powinno znaleźć się na teczce ofertowej?

Są takie materiały reklamowe, o których niestety często zapominamy i nie przywiązujemy do nich większej wagi, które jednak mogą doskonale wpłynąć na pozytywną ocenę naszej firmy przez odbiorców. Świetnym przykładem takiej sytuacji są teczki ofertowe. Wiele firm o nich zupełnie zapomniało, a to duży błąd.

Teczki ofertowe – główne zalety

  •         Promocja firmy – logo firmy umieszczone na teczce sprawi, że stanie się ona doskonałym nośnikiem reklamy. Ciekawie przygotowana teczka będzie na pewno używana wiele razy, promując w ten sposób naszą firmę
  •         Profesjonalizm – każdy chce współpracować z rzetelną firmą. Dzięki dbaniu o najmniejsze elementy wizerunku firmy, właśnie za taką firmę będziemy uchodzić w branży oraz wśród klientów
  •         Estetyka – zdecydowanie lepiej prezentują się dokumenty w schludnej, ciekawie zaprojektowanej teczce niż w zwykłej koszulce lub białej, klasyczne teczce na dokumenty.
  •         Wpływ na decyzje – pierwsze wrażenie w sprawach biznesowych jest najważniejsze. Przekazanie dokumentów w doskonale przygotowanej teczce sprawi, że klient lub partner biznesowy od pierwszej chwili będzie pozytywnie nastawiony do naszej oferty.

Teczki ofertowe, tak samo jak wszystkie inne materiały promocyjne, powinny być zaprojektowane w przemyślany sposób, a wybór treści oraz grafik umieszczonych na nich powinien być dobrany do ich przeznaczenia. Tylko takie działanie sprawi, że poza ochroną dokumentów będą doskonałym nośnikiem reklamy.

O czym należy pamiętać przygotowując druk teczek ofertowych

  •         Kolorystyka – powinna być idealnie dobrana do barw kojarzących się z naszą firmą
  •         Grafiki – doskonale przyciągają wzrok i pozytywnie wpływają na wygląd projektu. Warto jednak nie przesadzać z ich ilością, aby nie przytłoczyły informacji, które są najważniejsze
  •         Logo firmy – jest to kluczowy element na teczce ofertowej. Warto dokładnie przemyśleć gdzie powinno się znajdować, tak aby było dobrze widoczne, a zarazem współgrało z resztą grafik
  •         Treści – nie może być ich zbyt dużo. Na teczce ofertowej powinniśmy się ograniczyć do danych kontaktowych i krótkiego hasła reklamowego.

Teczki ofertowe przez wiele firm nie są niestety doceniane. Dzięki nim możemy w łatwy sposób wpłynąć na pozytywną ocenę przekazywania oferty, a co za tym idzie zwiększyć szanse na zawarcie umowy lub złożenie zamówienia. To kolejny element budowania wizerunku profesjonalnej firmy, która dba o najmniejsze szczegóły.